صفحه اصلی / فیلتر / فیلتر دونالدسون / نمایندگی فروش فیلترهای دونالدسون ماشین آلات راهسازی
فیلتر دونالدسون

نمایندگی فروش فیلترهای دونالدسون ماشین آلات راهسازی

نمایندگی فروش فیلترهای دونالدسون ماشین آلات راهسازی

 

نمایندگی فروش فیلتر های دونالدسون
فیلتر دونالدسون

 

نمایندگی فروش فیلترهای دونالدسون، فیلتر دونالدسون آمریکا یکی از پیشتازان تولید انواع فیلتر آلات هوا، فیلتر روغن، فیلتر گازوئیل، فیلتر کابین و کلیه فیلترجات ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی می باشد.

گستره فیلتر دونالدسون محدود به ماشین آلات سنگین نبوده و در صنایع پزشکی، دارویی و غذایی نیز محصولات متعددی از فیلتر دونالدسون موجود می باشد. فیلتر دونالدسون برای اولین بار در سال 1915 توسط بنیانگذار این شرکت فرنک دونالدسون که در ابتدا یکی از کارمندان فروش تراکتور بود راه اندازی شد.

او در طی ملاقات با یکی از مزرعه داران متوجه شد. که تراکتورها بر اثر ورود گرد و خاک در محیط مزرعه به داخل موتور با مشکل از کار افتادن دستگاه های خود روبرو بوده و برای اولین بار اولین فیلتر هوا را برای جلوگیری از گرد و خاک به داخل موتور طراحی و تولید نمود.

با این طراحی اولین فیلتر هوای موتور با راندمان مناسب در دنیا شکل گرفت و شرکت فیلتر دونالدسون بدنیا آمد. کارخانه فیلتر دونالدسون برای اولین بار در ایالت مینیسوتا آمریکا توسط فرنک، برادر و پدر وی راه اندازی شد. و با گذشت 100 سال در حال حاضر در 44 کشور دنیا دارای 1600 نمایندگی پخش محصولات می باشد. محصولات دونالدسون با هدف بهبود شرایط زندگی از راه افزایش و بهبود شرایط کاری ماشین آلات و محافظت محیط طراحی و توسعه یافته اند.

نمایندگی فروش فیلترهای دونالدسون ماشین آلات راهسازی

 

 

نمایندگی فروش فیلتر های دونالدسون
فیلتر دونالدسون

فروش انواع فیلترهای ماشین آلات راهسازی کوماتسو ، کاترپیلار ، ولو ، هیوندا ، ترکس با برند دونالدسون آمریکا شامل فیلترهای روغن، گازوییل، آب ، هواکش ، آبگیر ، گیربکس و …..

 

لطفا برای اطلاع از قیمت و خرید تماس بگیرید.

 

راه های ارتباطی:

0912-8947304

021-55721565

021-55721912

 

ایمیل:

info@rahsazghete.com

آدرس فروشگاه راه ساز قطعه:
تهران، خیابان قزوین نرسیده به دو راهی قپان نبش خیابان محمود زاده پلاک1162

RAHSAZ GHETE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button