صفحه اصلی / قطعات زیربندی / دنده اسپراکت / دنده اسپراکت بیل مکانیکی کوماتسو، هیوندا، دوو
دنده اسپراکت

دنده اسپراکت بیل مکانیکی کوماتسو، هیوندا، دوو

دنده اسپراکت

دنده اسپراکت بیل مکانیکی

 

دنده اسپراکت کوماتسو

دنده اسپراکت بیل مکانیکی، قطعه ای از زیربندی بیل محسوب میشود. که وظیفه آن انتقال قدرت چرخ عقب یا فاینال درایو بر روی زنجیر بیل مکانیکی می باشد. دنده اسپراکت بر حسب نوع بیل مکانیکی و سایز و برندهای مختلف دارای دنده های متفاوتی می باشد.

دنده اسپراکت بصورت دوار تولید شده و دارای قطر داخلی بالایی می باشد. بگونه ای که قطر داخلی و قطر پشت تا پشت آن نسبت به قطر کلی آن اختلاف دارد.

در روی هر بیل مکانیکی دو عدد دنده اسپراکت وجود دارد که بر روی پوسته هیدروموتور بسته میشود که تعداد پیچهای اتصال دنده اسپراکت به سایز و نوع متفاوت می باشد.

 

در مجموعه راه ساز قطعه دنده اسپراکت بیل کوماتسو KOMATSU ، دنده اسپراکت بیل کاترپیلار CATERPILAR  ، دنده اسپراکت بیل ولوو VOLVO ، دنده اسپراکت بیل هیوندای HYUNDAI ، دنده اسپراکت بیل هیتاچی HITACHI ، دنده اسپراکت بیل نیوهلند NEWHOLAND و ماشین آلات راهسازی چینی موجود میباشد.

 

دنده اسپراکت

از آنجایی که دنده اسپراکت همواره با زنجیر درگیر میباشد ودنده های نوک تیز آن نقشی بسیار مهم در انتقال قدرت به زنجیر را دارند این دنده ها همواره تحت تنش بالایی بوده و پس از کار مداوم دچار خوردگی شده و دنده اسپراکت نیاز به تعویض پیدا میکند. از این رو به منظور بالا بردن طول عمر این قطعه دو فاکتور آلیاژ فولادی و عملیات سخت کاری سطحی انجام شده بر روی دنده اسپراکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استفاده از آلیاژ های فولادی با درصد کربن بسیار دقیق و فلزاتی که مقاومت دنده اسپراکت را در برابر سایش و ضربه زیاد میکنند و همچنین عملیات حرارتی شامل مراحل مختلف سرمایش و گرمایش است که سختی سطحی دنده اسپراکت را افزایش قابل توجهی می دهد.

راه های ارتباطی:

09128947304

021-55721565

021-55721912

 

ایمیل:

info@rahsazghete.com

 

آدرس فروشگاه راه ساز قطعه:
تهران، خیابان قزوین نرسیده به دو راهی قپان نبش خیابان محمود زاده پلاک1162

برای ورود به صفحه اصلی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button